Friday, August 31, 2012

آقای بان گی مون ! آقای محمد مرسی ! آفتابه بدم خدمتتون ؟

ظاهراً بدبختی و فلاکت خامنه ای و بر و بچ انتها ندارد . هر کاری می کنند و به هر در و دیواری می زنند باز هم بر وفق مرادشان نمی شود ! بقولی ششصد میلیون دلار هزینه کردند که برای خوشان اندکی آبرو جمع و جور کنند اما در انتهای ماجرا آبروی نداشته شان بیش از پیش رفت و رسوای خاص و عام شدند ! آنچه آقایان مرسی رئیس جمهور مصر و بان گی مون دبیر کل ملل متحد در تهران و در حضور رسانه های خارجی عنوان کردند سنگینتر از آنی بود که آقایان با هزاران لطائف الحیل و سانسورهای بچگانه بتوانند کم اثرش کنند ! خلاصه اینکه بقولی ظریفی که می گفت انگار آقایان مدتها بود دستشویی نرفته بودند و هر چه داشتند و نداشتند بر سر و روی خامنه ای و نوکرانش پاشیدند ! نمی دانم در این میان آیا جمهوری اسلامی ، آفتابه هم در اختیار آقایان گذاشته بودند یا نه اما هر چه بود باید از ایشان پرسید که حال - دستخوش و دست مریزاد - کاری کردید که برازنده رهبر معظم بود ، آفتابه بدم خدمتتون ؟

1 comment:

  1. درود بر شما
    آقا من موندم این آقایون چرا اینقدر به گ.. مال شدن علاقه دارن
    حالا چرا باید از خارج کسی بیاد و این آقایونو گ.. مال کنه ؟ من که شخصا راضی بودم یه 100 هزار دلار بگیرم و این امر خطر رو اجرا کنم، امثال من هم زیادن، کافی بود تا نیمی از این مبلغ رو به ملت ایران بدن، اونوقت همه با خلوص نیت میومدن و پیکر آقایونو گه مال میکردن

    ReplyDelete