Sunday, January 9, 2011

عجب مصیبتی بوده و هست این انقلاب منحوس اسلامی برای مردم ایران

باز هم سقوط هواپیما ! باز هم مصیبت و بدبختی ! باز هم مرگ و نیستی و نابودی ! انگار این دور باطل مرگ و نیستی قرار نیست سایه نحسش را از سر مردمان این دیار بردارد . نمی دانم تا کی ما باید در این دور باطل بدبختی و فلاکت دست و پا بزنیم . الآن نزدیک سی و دو سال است که ایران گریبانگیر مرگ است . به ما گفتند شاه قبرستانها را آباد کرده است و اینان میخواهند مملکت را آباد کنند ! این است معنای آبادی !؟ این است ودیعه مبارکی که انقلاب اسلامی برای این مملکت به ارمغان آورد ؟ واقعاً این بود ؟ این چندمین هواپیماست که در طول سالیان اخیر در کشورمان سقوط می کند و چند نفر تاکنون قربانی حوادث هوایی شده اند ؟ این هواپیما در زمانی خریداری شد و تحویل هواپیمایی ایران گردید که یکی از بهترین و پیشرفته ترین هواپیماهای عصر خود بود . اما اینک با گذشت بیش از چهل سال از آنزمان تبدیل شده است به یک تابوت متحرک . همین ! پس کجاست آن همه درآمد نفت ؟ پس کجاست آن میلیاردها دلاری که از قبل فروش ثروت طبیعی کشورمان عاید مملکتمان شد ؟ با پولی که در طول یک سال به احزاب تروریستی نظیر حزب الله لبنان و حماس و طالبان و امثال مقتدی صدر و گلبدین حکمتیار و شورشیان در اینجا و آنجای دنیا از آفریقا گرفته تا شرق آسیا ، داده میشود چند هواپیمای مسافری میتوان خرید ؟ نه هواپیما بدرد پرواز می خورد و نه تجهیزات ناوبری امکان هدایت و کنترل آن را دارد . معلوم نیست چند سال دیگر باید صبر کنیم تا سایه منحوس این بیخدایان و بی همه چیزان از فراز کشورمان کوتاه شود ؟ فقط افسوس و صد افسوس که آنچه امروز در ایران پشیزی نمی ارزد و به ثمن بخس از بین می رود ، جان انسان است ، خواه در تصادفات جاده ای باشد خواه در سقوط هواپیما و خواه در خیابانهای شهرها و توسط بسیجیان و زیر ماشین نیروی انتظامی . این چه طلسمی است که گریبانگیر کشورمان شده و مردم هر روز و هر روز باید شاهد مرگ باشند ؟ اعدام و مرگ و خون و بدبختی و فساد و تباهی تنها ارمغان انقلاب اسلامی برای ایران بوده و هست . کجایند آنان که این پدیده شوم را به ایران پیشکش کردند و هنوز هم حاضر نیستند به این اشتباه عظیم تاریخی خود اعتراف کنند ؟ در یک کلام : عجب مصیبتی بوده و هست این انقلاب منحوس اسلامی برای مردم ایران

2 comments:

  1. من چندین سؤال دارم که مطرح میکنم اول اینکه این دین اسلام چه خدایی دارد که نمیداند زمین گرد است چون در چندین جای قرآن نوشته که زمین صاف است؟
    ٢ . این چه خدایی است که نمیداند که زمین و ماه دور خورشید میچرخد چون در چندین جای قرآن نوشته که خوشید و ماه دور زمین میچرخد؟
    ٣. آین چه خدایی که مردم را آقریده و به مسلمانها میگوید که چون شراب خودند کاقر هستند و آنها را بکشید.
    ٤. از کی تا حالا این آقای رفسنجانی دزد محبوب شده ؟ مردم ایران که منهم جز آنها هستم تمام آخوندهای کثافت دزد را تکه تکه خواهند کرد که سردسته شان همین رفسنجانی کثافت است. مرگ بر هر که دروغگوست که محمد جارکش خود را به دروغ به خدا وصل کرد و شروع به بچه بازی کرد. مرگ بر هر چه عرب کثافته . بی شرفی اگر این را منتشر نکنی.

    ReplyDelete
  2. من چندین بار به کلمه کامنت فرستادم و هیچ وقت منتشر نکرده این کلمه فقط مزدوران خود را که مداح آخوندها هستند را منتشر میکند. دوستان به خدا قسم آخوند دروغگوست. اسلام بر پایه دروغ بنا شده چون محمد که خود را پیغمبر خدا معرقی میکند و میگوید که قرآن کلام خداست سرتا پا دروغ است سر تا پا از برده و کنیز صحبت میکند مردان را به کش و زن و فرزندانش را به بردگی و کنیزی بگیر . خوشید و ماه دور زمین میچرخد. سرتا پا دروغ. لعنت به اسلام که بر پایه دروغهای یک نامرد اغده ای بنا شده .

    ReplyDelete