Friday, March 4, 2011

به شورای هماهنگی راه سبز:نه تنها تا آزادی رهبران جنبش بلکه تا سقوط رژیم، تغییر قانون اساسی و برگزاری انتخابات آزاد اعتراض ادامه دارد

در خبرها به نقل از آخرین بیانیه شورای هماهنگی راه سبز آمده است که :

"تا آزادی میرحسین موسوی، مهدی کروبی، زهرا رهنورد و فاطمه کروبی ، باید به اعتراضات به هر شیوه ای که ممکن است ادامه داد "

در اینجا ضمن احترام به این شورای محترم و با تأکید بر لزوم آزادی هر چه سریعتر آقایان موسوی و کروبی و خانم ها رهنورزد و کروبی و همه زندانیان سیاسی دیگر ، یادآوری می کنم که موج اعتراضات آزادیخواهانه و حق طلبانه ایرانیان با دستگیری آین بزرگواران آغاز نشده است که فقط تا آزادی آنا ادامه یابد .
این اعتراضات ریشه های عمیق تاریخی ناشی از سالها فشار و فساد و اختناق و دیکتاتوری دارد و محدود و منحصر با وقایع امسال و سال گذشته ندارد .

بنابراین از شما خواهش می کنم همزمان با پیگیری موضوع آزادی همه زندانیان سیاسی ، با این مهم نیز توجه داشته باشید که :
نه تنها تا آزادی رهبران مخالفان بلکه تا براندازی رژیم ، تغییر قانون اساسی و برگزاری انتخابات آزاد اعتراض ادامه خواهد داشت !
جنبش سبز آزادیخواهی یک جنبش تکثرگراست و مانند چتری در برگیرنده همه مبارزان راه آزادی و مردمسالاری واقعی است . این جنبش - حداقل به اعتقاد نگارنده - در پی یک انقلاب هوشمند است ، انقلابی که در آن جوانان ایرانی بر عکس آنچه در سال 57 اتفاق افتاد ، بیش از آنکه بدانند چه نمی خواهند ، می دانند چه می خواهند . در قاموس این انقلاب هوشمند ، سقوط نظام دیکتاتوری جمهوری اسلامی - بمعنای یک نظام تمامیت خواه و مبتنی بر تبعیضات متعدد سیاسی و قومی و قبیله ای و مذهبی و ... - و همچنین اصلاح قانون اساسی کشور و برگزاری اولین انتخابات آزاد ، تنها بخشی از اولین مراحل آزادسازی ایران است .
در خاتمه پیشنهاد می گردد ، به جای تعارفات معمول سیاسی و پیچاندن حرف و نیاز و خواسته واقعی مردم ، بپذیرید که عمر نظام اسلامی به سر آمده و هیچ کسی و هیچ قدرتی را یارای حفظ آن نیست . این را بزودی ، آینده نشان تان خواهد داد .
زنده باد آزادی
پاینده باد ایران
به امید آزادی همه زندانیان سیاسی و سقوط نظام جمهوری اسلامی و برگزاری یک انتخابات آزاد و صد در صد واقعی

No comments:

Post a Comment