Wednesday, November 10, 2010

در یک کلام : سریال قهوه تلخ یعنی مدل کمیک جمهوری اسلامی بی کم و کاست

با گذشت 21 قسمت از سریال قهوه تلخ میتوان به سادگی دریافت که چرا این سریال مورد تأیید صدا و سیمای رژیم واقع نشده و اجازه پخش پیدا نکرده است . شباهت وصف ناشدنی داستان سریال و شخصیتهای آن با آنچه امروز در ایران می گذرد بخدی زیاد است که بسادگی میتوان نظیر به نظیر هر کدام از شخصیتها را در عالم واقعیت پیدا کرد . بدون اینکه بخواهم برای این سریال تبلیغ کنم یا اینکه از شبهاتی که پشت پرده تولید ( والبته اجازه پخش بصورت دی وی دی ) چشم پوشی کنم ، نمیتوانم از جذابیت سریال و همچنین شهامتی که در تولید آن وجود دارد غمض عین کنم . امیدوارم این روند بدون وقفه و با کیفیتی روزافزون ادامه یدا کند . اسم گذاری و شبیه سازی شخصیتها را نیز به خواننده واگذار می کنم تا هر کس از ظن خود یار من بشود و در عالم خودش مشابه عینی ماجراها و شخصیتها را به تصویر بکشد

1 comment:

  1. عزیز دل ، من بارها در سایتهای مختلف نظر داده ام ولی نمی دونم چرا خیلی اهمیت نمیدن ببینید ، کار من در یکی از موسسات ویدئو رسانه است اصلا بحث بر سر این نیست که صدا و سیما تایید نکرده فقط و فقط بحث بر سر مسائل مالی بوده و بس اصلا تا به حال دقت کرده اید که تهیه کنندگان این سریال به هیچ عنوان در مورد این مسایل اظهار نظر نکرده اند تا مبادا تعداد خریداران سریال کم شود؟؟؟
    ضمنا شبهات در مورد اجازه پخش به صورت دی وی دی یعنی چی؟ اصلا شما خبر داری که از سال بعد تمامی عناوین فقط و فقط به صورت دی وی دی باید توسط موسسات ویدئو رسانه وارد بازار شود؟؟؟؟ آیا حرف شما به این معناست که تا به حال هیچ عنوان ایرانی به صورت دی وی دی وارد بازار نشده بود؟؟؟
    اصلا می خواهید جایی قرار بذاریم که اقلا 100 عنوان فیلم ایرانی که به صورت دی وی دی اورجینال و شرکتی تولید شده برایتان بیاورم تا باور کنید؟؟؟ خوشحال میشم نظر مرا کمی جدی بگیرید و توضیحاتی در مورد صحبتهای من همینجا بنویسید با تشکر یک دوست

    ReplyDelete