Thursday, November 25, 2010

به چالش کشیدن خرافات توهین آمیز را با توهین به اسلام اشتباه نگیرید . کسی با اعتقاد دیگران مشکلی ندارد

آنچه امروزه بعنوان اسلام - حداقل در میان فرهنگ عامه و تا حدودی ناشی از بلندگوهای تبلیغاتی رژیم - معرفی میشود چیزی نیست جز مشتی خرافه که صرفاً بمنظور بهره برداری جمعی کلاش و حقه باز تبلیغ میشود . خرافاتی که در روز روشن به خورد مردم داده می شود و هیچ پایه ای از عقل و منطق ندارد ضمن آنکه تا حدودی هم توهین به شعور و فهم انسانی مردم تلقی میشود . تمام تلاش این اسلام ، بزرگنمایی چند شخصیت تاریخی و معرفی آنان بقسمی است که در دایره عقل و شعور هیچ کسی نگنجند . از محمد و علی گرفته تا حسن و حسین ، همه و همه شخصیتهایی هستند که براستی نمیتوان نام بشر بر آنان نهاد چرا که با تعریف منطقی از بشر همخوانی ندارند . اینها همه زیبایند ، همه قدرتمندند ، همه عالم کل هستند و چیزی نیست که ندانندش و در مقام مقایسه با خداوند هیچ کم و کسری ندارند . کسی هم نیست که از خودش بپرسد چنین انسان های خارق العاده ای چرا همیشه در غربت و عزلت می مانند و چرا از قدرت و دانش شان استفاده نمی کنند تا هم خودشان و هم جامعه بشری و مریدانشان را سعادتمند کنند . از این حرفها گذشته ، آنچه مردم امروز با گوشت و پوست و استخوان خود لمس می کنند پدیده ای است به نام جمهوری اسلامی است که در پشت این تصاویر و شخصیت ها پنهان شده و با بزرگ کردن این هیولاهای کاغذی از هیچ جنایتی در حق مردم فروگذار نمی کند . کاملاً واضح و بدیهی است که مردم ( بخصوص جوانان این آب و خاک ) دیگر احترامی به این اسلام نخواهند گذاشت . اسلامی که برای تماس با امام غائبش باید نامه در چاه جمکران بیندازی و برای ارتباط با او باید از کانال مصباح یزدی و رحیم مشایی بگذری . در واقع آنچه تحت عنوان محمد و عایشه و علی و حسن و حسین و چه و چه گاه به استهزاء کشیده میشوند غولهای کاغذی ساخته و پرداخته جمهوری اسلامی هستند و نه چیز دیگر . کسی در ایران نه با اسلام ( بعنوان یک اعتقاد و روش مذهبی ) مشکلی دارد و نه دردش با توهین به اسلام دوا می شود . چشم ها را باید شست ، جور دیگر باید دید

2 comments:

  1. بسم الله الرحمن الرحیم
    حیف است که جرج جرداق مسیحی لبنانی کتابی بنویسد با عنوان الامام علی صوت العداله الانسانیه و در آن کتاب بنویسد امام علی در محراب عبادتش به قتل رسید از شدت عدالتی که داشت و بعد شما که مدعی ایرانی بودن هستی و احتمالا از یک خانواده شیعه هم هستی این طور نسبت به بزرگان دین بی معرفت و ستمگر باشی.
    حیف است که یک ادیب مسیحی لبنانی 200 بار نهج البلاغه را به خاطر ادبیات زیبایش به طور کامل خوانده باشد و تو بچه مسلمان حتی یک بار هم نهج البلاغه را کامل نخوانده باشی.

    ReplyDelete
  2. دوست عزیز
    آیا من در مورد نهج البلاغه چیزی گفته ام؟
    آیا شما منظورتان از علی همان کسی است که هر شب 1000 رکعت نماز می خواند ( 33 ساعت ) یا هفتصد نفر را در یک روز سر بریده است ؟
    آیا ارائه چنین تصویری قبل از همه توهین به شخص علی نیست ؟
    شما بجای آنکه با من محاجه کنی برو با کسی جر و بحث کن که علی و محمد و اسلام را با خرافات آلوده می کند .
    همین

    ReplyDelete