Monday, December 20, 2010

آش نخورده و دهن سوخته

متن زیر عیناً توسط بالاترین برای من ایمیل شده است . با احترام هر چه تمامتر برای مسئولین بالاترین و در جهت اعتلای هر چه بیشتر این سایت و نیز برای اینکه از این رهگذر ، چیزی بیاموزیم ، آن را به معرض دید عموم دوستان میگذارم تا بلکه آنها بگویند که
من دارم اشتباه می کنم . متأسفانه ، ایمیل ارسالی از آدرسی که با
" no reply "
شروع میشود فرستاده شده و عملاً امکان هر نوع پاسخ ، توضیح یا اعتراض احتمالی را از من گرفته است .
لینک مربوط به موضوع مورد بحث نیز در زیر آورده شده است .
خواهشمند است آن را ببینید و بخوانید و به من بگویید که آیا به نظر شما من واقعاً " توهین نژادی یا جنسیتی " کرده ام ؟
" منصور عزیز،

این نظر ارسالی شما


آب و برق مجانی شد و هست اما نه برای من و شما برای سران و همپالکی های حکومت اسلامی- کسانی که پولهای ملت در حسابهای خودشان و فرزندانشان در خارچ از کشور است آیا آب و برق برای اینها مجانی نیست؟
گل گفتی شاید هم منظور خمینی مردم مظلوم لبنان و فلسطین بوده ، بالاخره این حسن نصراله بیخود نبود که گفت خمینی و خامنه ای عرب هستند و از تبار سید قریشی ... خمینی اصلاً چه ربطی به ایرانیان داشته و دارد ؟
(http://balatarin.com/permlink/2010/12/19/2297587/#c-3976160)
ایراد «توهین نژادی یا جنسیتی» دارد. لطفا قوانین بالاترین را بار دیگر مطالعه بکنید و سعی کنید که بهتر قوانین را رعایت کنید.

سیستم تشخیص خطاهای بالاترین براساس ترکیبی از گزارش کاربران، نظارت مسئول شکایات کاربران و سیستم اتوماتیک و هوشمند بالاترین کار می‌کند. این سیستم کمک می‌کند که کاربران در مورد اشتباههایشان فیدبک لازم را دریافت کنند.


با تشکر بالاترین"
با سپاس از همه دوستان

No comments:

Post a Comment