Tuesday, September 7, 2010

خبرگزاری فالس نیوز به نقل از مهدی کوچک زاده ( کوچک اف ) : با صیغه شدن خواهرانم هیچ مشکلی ندارم

خبرگزاری فارس: مهدی کوچک زاده:صیغه برای لذت بردن است و ما نبایستی از ترس سرزنش غربی ها و مشتی مزدور داخلی، مانع ترویج این سنت اسلامی شویم که به شدت مورد علاقه پیامبر اکرم و ائمه اطهار بود.

عضو فراکسیون انقلاب اسلامی در پایان افزودند: «پس از صحبت های من در مجلس، یکی از نمایندگان نزدم آمد و پس از کلی حاشیه رفتن گفت “من میدونم شما دو تا خواهر جوان دارید، وجدانن اگه کسی بخواد اون ها رو صیغه کنه، شما قبول می کنید؟” من جوابی رو که اون جا دادم، این جا هم میگم. من اعتقاد دارم که برای رسیدن به هر هدفی، بایستی هزینه ی اون رو داد پس اگه صیغه شدن خواهران من، کمکی به ترویج این سنت الهی میکنه، من اصلن مخالفتی ندارم و همین جا اعلام میکنم از فردا درب خانه ی ما به روی متقاضیان باز است و هر دو خواهر من آماده ی سرویس دهی به جوانان نیازمند هستند

خبرگزاری فارس ضمن ارج نهادن به این روحیه ی ایثار و فداکاری، از دختران و خواهران سایر مسئولین نظام نیز درخواست دارد از این رویه تبعیت کنند که هم اجر دنیوی دارد و هم اخروی.

پی نوشت: در پی درج این خبر، بسیاری از خویشاوندان مقامات مسئول تماس گرفته و اعلام آمادگی کردند. اسامی نفراتی که تاکنون اظهار آمادگی کرده اند به شرح ذیل میباشد.

1- خواهر خانم ....، هفتاد و چهار ساله ( ایشان اعلام نمودند به احترام این شب های عزیز، تا پایان ماه مبارک رمضان، هیچ پولی بابت صیغه شدن نخواهند گرفت (

2- خواهر زاده ی غلامع....- سی و پنج ساله، باریک اندام، مو مشکی، چشم عسلی- هر ساعت صیغه 20/000 تومان

3- مادر سعید م (داد... سابق تهران-( شصت و پنج ساله ( ایشان اعلام نمودند در طی ماه مبارک رمضان فقط بعد از افطار قادر به سرویس دهی هستند(

4- مادر دکتر احم....- هفتاد و دو ساله اما کاملن سرپا- همسر یه دکتر بوده که فقط ماهی یک بار… (متقاضیان جهت صیغه کردن مادر این مقام محترم ، میتوانند درخواست خود را به وزارت کشور ارسال دارند. بدیهی است که مادر ایشان در رد یا پذیرش درخواست ها اختیار تام دارد و هیچ اعتراضی پذیرفته نخواهد شد )

5- مادر زن علی...- پنجاه و نه ساله- نرخ توافقی

6- خواهر حسن رحیم پ.. از... - بیست و هفت ساله - دوری پنجاه تومن -she’s still virgin but likes anal sex

7- دختر خاله، حجت الاسلام محسن قرا... -پنجاه و پنج ساله- حداقل بیست سال جوان تر از سن حقیقی اش نشان میدهد- ساعتی ده هزار تومان- دو ساعت پانزده هزار تومان- all position

8- دختر حجت الاسلام احمد خا... - سی ساله- دختر شایسته ی قم در سال 88- ساعتی پنجاه تومان

به علت استقبال بیش از حد، از این درخواست، خبرگزاری فارس به زودی صفحه ی جداگانه ای جهت انتشار اسامی در نظر خواهد گرفت که به محض آماده شدن آن، مراتب امر به اطلاع عموم خواهد رسید.

No comments:

Post a Comment