Monday, July 26, 2010

حتا اگر از موسوی هم حمایت نکنم ، می دانم که رفیق دوست دزد است

انصاف هم چیز خوبی است !
لابد همه میدانید که آقای مهندس موسوی در پاسخ به اظهارات اخیر محسن رفیق دوست بیاناتی ابراز کرده اند که به کم و کیف و صحت و سقم آنها کاری ندارم که می دانم در جای خود مور بحث کارشناسی قرار خواهد گرفت و ندیده و نشنیده مطمئنم که موسوی راست میگوید . اما آنچه مرا واداشت تا چند سطری در این باره بنویسم شخص شخیص اقای محسن خان رفیقدوست بود که بقول معروف آنچه خوبان همه دارند او یکجا دارد ! کاس کسی پیدا میشد و از جناب ایشان میپرسید که راستی اخوی - مرتضی خان - حالشان چطور است ؟ اصلاً به یاد مرحوم فاضل خداداد هستند یا نه ؟ اصلاً کجا هستند ؟ شخص جنابعالی در حال انجام چه کاری هستید ؟ کجای مملکت دارید خدمت !! می کنید ؟ یاد بنیاد شهید بخیر . نه ؟ شما با آن همه سوابق انقلابی !! چند بار در جبهه شبی را به روز رساندید ؟ از دوستان و همپالکی های گرامی تان - آقایان برادران عسکراولادی و نیری و بادامچیان و حبیبی و پرورش و و و چه خبر ؟ آنها کجا در حال انجام خدمت هستند ؟ بیچاره لاجوردی که عمرش وفا نکرد و متأسفانه بدون شما چشم از جهان فرو بست ! واقعاً جای افتخار است که دوستان و همپالکی های آدم ، تا به این حد و خوشنام و خوش سابقه باشند . میدانستید امروز در ایران کلماتی نظیر مؤتلفه و عسکراولادی و بادامچیان بیشتر به فحش میمانند تا اسامی آدم های معقول ؟ بگذریم . بیچاره آقای موسوی که مجبور است پاسخ رفیقدوست را هم بدهد . بقول معروف کسی که به ما ...یده بود کلاغ ...ن دریده بود ! همین

2 comments:

  1. از رفیق دوست ناراحت نباشید آخوند ها هستند به اینها این امکانات را میدهند از اول اسلام همین بود مگر پیغمبر به غافله ها حمله میکرد با دانشمندان این کار را میکرد؟ نه . با چاله میدانی ها این کار را میکرد پس از آخوند چه انتظاری داریند ؟ اینها راه پیغمبر خود را ادامه میدهند.

    ReplyDelete
  2. حدود بعد از یک ماه که خمینی آمد و دروغ و دغلهایش مشخص شد خیلی از مردم اعتراض کردند این عده یا دست ایادی رژیم کشته یا زندانی و یا مملکت را ترک کردند متآسفانه یک عده عصای دست خمینی شدند و این بدبختی و بیچارگی و فقر و زندان و شکنج و تجاوز به دختران و پسران ما و کشتن آنها و ..... نصیب ما مردم شد. درود بر ملت ایران ما پیروز خواهیم شد شک نکنید.

    ReplyDelete