Tuesday, August 31, 2010

اسلام یعنی رأفت ! من رأفت اسلامی نمی خواهم

برای من ایرانی اسلام یعنی زور ، یعنی جنگ ، یعنی خونریزی ، یعنی کشتار ، یعنی ویرانی ، یعنی اعدام ، یعنی شکنجه ، یعنی تجاوز ، یعنی اعتیاد ، یعنی فحشا ، یعنی تباهی ، یعنی بدبختی ، یعنی فقر ، یعنی اوین و کهریزک ، یعنی جهل و خرافه پرستی . اسلام یعنی کشتن دیگران صرفاً بدلیل داشتن اندیشه و اعتقادی متفاوت ، یعنی تقلب ، یعنی دیکتاتوری ، یعنی خامنه ای ، یعنی خمینی ، یعنی احمدی نژاد و جنتی و اژه ای و مرتضوی و لاجوردی و نقدی و احمدی مقدم و تائب و مشائی و که و که ، یعنی لات منشی و عربده کشی و چاقو کشی و حماقت . اسلام یعنی آن طفل چهار ساله ای که هر روز صبح مجبور به دیدنش هستم که دارد وسط چهارراه گدایی می کند . اسلام یعنی به هیچ انگاشتن زنان و بچه ها ! اینها برای من اسلام را تداعی می کنند . من رأفت اسلامی نمی خواهم

No comments:

Post a Comment